Rólunk

  • Kiss László

    Tulajdonos, ügyvezető

  • Csobota-Kis Árpád

    Tulajdonos, ügyvezető

  • Juhász Éva

    Assistance

  • Szatmári Anita

    Értékesítési asszisztens

  • Valent Orsolya

    Értékesítési asszisztens

  • Ottlakán Tibor

    Megbízott szállodavezető

  • Bagaméri András

    Sales manager



Vállalkozásunk létrehozásának ihletét egy referenciaprojekt adta 2018-ban, amikor is 4 éves intervallum alatt sikerült egy település turisztikai mutatóit megdupláznunk, továbbá az önkormányzat tulajdonában lévő turisztikai vállalkozások árbevételeit közel 200%-ra emelni.

Ezen időszak alatt egy turisztikai és marketingszakemberekből álló csapatot hozott össze a sors, és mi, tagok úgy döntöttünk, hogy ezt a tudást egy vállalkozásba csoportosítva kamatoztatjuk.
Így alapítottuk meg 2018-ban a Pearl Marketing and Management Kft.-t. A tevékenységet 3 fő területen végezzük: szállodamenedzsment, település- és térségmenedzsment, illetve értékesítés+marketing. Egyediségünket szemléletünk és komplexitásunk adja, ugyanis egy csomagban tehet szert minden partnerünk operatív vezetőre, értékesítési szakemberre, illetve a marketing teljes kivitelezésére, a grafikai munkától a weboldalkészítésig. Így több alvállalkozóval való kapcsolattartását és a folyamatok több kézen való átfuttatását felváltja egy, mindent egy kézben tudó csapat. Ez a modell – miszerint megbízóink a szolgáltatásokat csomagban vásárolják meg – sokkal költséghatékonyabb, mint ha több alvállalkozót egyenként bíznának meg.


Miben különbözünk másoktól?

  • Ott vagyunk, amikor szüksége van ránk, és elérhetőek vagyunk e-mailben, telefonon és pénzben egyaránt.
  • Közel 100 éves üzemeltetési és munkatapasztalattal rendelkezünk.
  • Egy csomagban kapja meg az alábbi szolgáltatásokat:
    • operatív menedzsment,
    • értékesítés,
    • marketing,
    • képzés,
    • tanácsadás.
  • Országos kapcsolatrendszer birtokosai vagyunk.
  • Különböző területekről delegált szakemberekkel rendelkezünk:
    • térség- és településfejlesztési szakember,
    • szállodaigazgatók,
    • marketingmenedzserek,
    • social media szakértők,
    • értékesítési szakemberek,
    • operatív menedzserek,
    • grafikusok,
    • tartalomírók,
    • coaching,
    • asszisztencia,
    • telefonos értékesítés,
    • fotós és videós kolléga.
  • Az üzemeltetés, a sales és a marketing, a legújabb trendek a mindennapjaink része, 9 fős ügynökséggel látjuk el ezeket a feladatokat, nem kell kiszerveznie, egy kézben kap meg mindent.
  • Szállodai és éttermi szoftverek teljes körű ismerete és programozása.
  • Térségi turizmusfejlesztésben sikerek – országos marketingdíjak.
  • Rendezvényszervezésben és országos hírű nagyrendezvények koordinálásában való magas szintű képzettség.
  • Pozitív életszemlélet és munkához való hozzáállás.
  • Teremtő szándékú fiatalos csapat.
  • Ötszörös WIN-WIN elvét alkalmazzuk.

Munkánkkal és hozzáadott értékeinkkel, nyernek:

  • A vendég, aki minőségi szolgáltatást kap, s élményekkel gazdagodik.
  • A tulajdonosok, ugyanis magasabb minőségen, kevesebb költséggel nagyobb árbevételt ér el üzletegysége.
  • Az alkalmazottak, hiszen fejlődnek emberileg, szakmailag és anyagilag.
  • Cégünk, mert tudással és tapasztalatokkal gyarapodik, azaz fejlődik.
  • A társadalom, azzal, hogy értéket teremtünk munkánkkal, és a fentiek mindegyike hírül viszi azt.